Sunday 29 May 2016

Mencari Tanah Pertanian Rizab Melayu di Selangor, Pahang, Negeri Sembilan dan Perak




Saya seorang Perunding Hartanah Berdaftar REN 00201.
Saya ada beberapa pembeli secara TUNAI yang ingin melabur kepada tanah pertanian di sini.
Saya perlukan Tuan Punya @ Pemilik Tanah tersebut utk hubungi saya.
Urusan saya akan dibuat direct antara Pemilik dengan Pembeli di Pejabat Tanah nanti.

Kriteria:-
~ Pembeli tidak perlukan tanah Getah @ Kelapa Sawit.
~ Pembeli juga tidak berminat tanah bukit @ bercerun tinggi.
~ Pembeli lebih suka tanah kosong @ belukar sahaja.
~ Harga adalah mengikut penilaian Pejabat Tanah tersebut.
~ Tanah mestilah bergeran Pegagangan Bebas Rizab Melayu.
~ Tanah baru apply @ TOL tidak dikehendaki.
~ Tanah mestilah ada akses jalan dan tidak gunakan laluan tanah orang lain. 

Sekiranya ada:-
~ Saya perlu dapatkan informasi lengkap tentang tanah tersebut terlebih dahulu.
~ Saya juga akan buat site visit untuk mendapatkan gambaran lokasi dan kedudukan tanah tersebut.
~ Saya akan siasat tawaran harga dahulu dipejabat Tanah Daerah tersebut.
~ Rundingan komisyen adalah penting bagi kerja saya.

Anda boleh hubungi saya melalui Telefon, Whatsapp @ Telegram saya:-
En Putra (REN 00201)
IEC Properties
010-3056823
012-2615337

Terima kasih.

No comments: