Sunday 26 February 2012

Tanah untuk Perumahan di Selangor sahaja


Mencari Pemilik2 Tanah melebihi 5 ekar keatas sahaja.
Status tanah Jenis Pertanian atau Perumahan ataupun Industri di cari.
Kalau boleh mestilah berkedudukan di tepi Jalan Utama Perbandaran & bukan Jalan Pendalaman Kampung.
Saya ada Pemaju Bumiputera & Bukan Bumiputera yang ingin membeli atau berkongsi projek (JV) dengan mana2 Pemilik Tanah.

Status Syarikat yang ingin membeli mempunyai Rekod Pemaju yang Cemerlang.
Semua pemaju (pembeli) adalah direct dengan saya.
Untuk sebarang urusan sebelum berjumpa Pemaju2 ini, sila:-

Lampirkan tawaran harga, lokasi, pelan, gambar kepada saya di:- putra.iec.properties@gmail.com.

Segala butir2 ini akan di offerkan kepada pembeli saya seberapa cepat yang dapat.
Wakil pembeli & saya akan kendalikan urusan secara gabungan bersama.
Diharap Pemilik @ wakil2 pemilik akan menghubungi saya secepat yang mungkin.

En Putra
IEC Properties E(3)1240
010-3056823
012-2140156

Terima kasih

No comments: