Wednesday 20 April 2011

Dr Azizan: ADAKAH ANDA MASIH MEMILIH UNTUK HIDUP DI TAKUK YANG LAMA?

Salam Semua


Apa khabar? Semoga anda dan keluarga dilimpahi rahmat dariNya.

Untuk pengetahuan anda, saya baru sahaja kembali daripada Sydney, Australia 2 minggu yang lepas.

Apa saya & isteri saya buat di Sydney, Australia? Kami telah berjaya mencapai 3 agenda utama:-

1.    Melihat peluang serta bersedia untuk mengembangkan Richworks Group of Companies saya ke sana samada untuk business education & training, advertising & marketing, health & wellness serta food & beverages.

2.    Membawa isteri saya berjalan-jalan di Sydney. Melawat beberapa tempat yang menarik seperti Blue Mountain & Three Sisters serta beberapa lokasi pelancungan yang menarik di sana

3.    Menyertai program motivator terkenal dunia Anthony Robbins untuk recharge diri saya & isteri. Untuk lebih berjaya, kita perlu sentiasa di kelilingi oleh mereka yang lebih berjaya daripada kita.

Kenapa saya nak share semua ini? Mudah sahaja. Mungkin kejayaan yang saya capai hari ini dilihat belum sehebat Donald Trump, Bill Gates, Tony Fernandes, Tan Sri Syed Mokhtar, Mark Zuckerberg atau sesiapa billionaire yang ada di luar sana. Saya setakat jadi cover Majalah Jutawan, Majalah Sukses, saya selalu di interview di TV, menulis buku atau memberikan tips motivasi di Radio Sinar. Mungkin belum lagi di interview di Forbes atau majalah Fortune atau sebagainya. Insya-Allah on the way.

But point saya ialah, saya bersyukur hidup saya lebih baik daripada 10 tahun dahulu. Lebih baik beribu-ribu kali ganda daripada 10 tahun dahulu daripada segi kebahagiaan, kesihatan, ketenangan, kemewahan, sumbangan, kejayaan dan Insya-Allah hasilnya dapatlah saya berkongsi ilmu dan pengalaman saya dengan mereka yang merasakan mereka telah “penat” hidup tertekan, kesempitan kewangan, ingin menyumbang kepada orang lain tetapi sendiri pun tidak settle serta mereka yang ingin melihat hidup mereka berubah dalam masa setahun daripada sekarang.

Ingin tahu bagaimana hidup saya sentiasa lebih baik dan sentiasa nampak macam “bernasib baik”?

Bukannya saya bernasib baik tetapi Alhamdulillah, 10 tahun dahulu saya bertindak untuk pilih menjadi bernasib baik. Ya.  Saya pilih untuk mendapatkan Mentor, Ilmu dan Sistem/Formula bagaimana untuk merubah kehidupan saya dan keluarga.

Mereka yang memilih untuk mengenali diri, mengenal Tuhan serta mempelajari dan menggunakan formula-formula kejayaan orang yang berjaya, anda pasti akan dapati hidup anda akan bernasib baik. Itu bukan saya cakap tetapi saya telah buktikan dan begitu juga ramai graduan program-program saya terutamanya mereka yang telah mengikuti program “Transformasi-Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan”. Hidup mereka tidak sama lagi selepas 3-hari tersebut.

 
“The more knowledge I have, the faster action I take, the more luckier I get!”- AO

Anda ikut jalan orang yang berjaya, anda juga “terpaksa” berjaya.

Tetapi apakah penghalang kejayaan seseorang? Banyak……Ramai orang pilih untuk beri alasan kenapa mereka tidak boleh bertindak sekarang. Mereka menangkan “masalah” yang mereka ada yang menyebabkan mereka tidak dapat merubah hidup mereka sedangkan saya kenal ramai orang yang telah sertai program saya yang sanggup buat apa sahaja untuk pastikan mereka dapat LAKUKAN transformasi hidup mereka.


Transformasi hidup saya dan perjalanan hidup saya semakin hari semakin menarik. Insya-Allah, doakan umur saya panjang & berkat. Saya akan tingkatkan lagi kualiti hidup saya dan membantu seramai mungkin mereka di luar sana yang bukan sahaja ingin memperbaiki hidup mereka, tetapi mereka bertindak untuk memperbaiki hidup mereka dengan dapatkan M.E.S.T.I untuk mesti kaya & berjaya dunia akhirat.

Apa itu MESTI? M-Mentor, E-eLmu, S-Sistem, T-Tindakan & I-Impian.

Jika hidup anda susah sekarang, jangan mimpi lagi 10 tahun hidup anda akan berubah jadi lebih baik! Malah ianya mungkin akan menjadi 10 kali ganda lebih teruk daripada sekarang UNLESS anda bertindak merubahnya hari ini.

Anda boleh impikan apa sahaja, tetapi jalan-jalan kejayaan pasti akan lebih mudah jika anda mempunyai mentor, ilmu dan sistem yang telah terbukti berjaya.

Anda boleh belajar daripada sesiapa sahaja, tetapi anda tidak akan dapat kelas 3-hari 2 malam yang penuh dengan ilmu & pengalaman tentang bagaimana untuk memperbaiki tahapan kewangan anda, bagaimana untuk membongkar potensi diri anda & keluarga, bagaimana untuk berjaya dan mencapai kebahagiaan, kesihatan, kekayaan, kejayaan dan keberkatan dengan sistem yang mudah.  Kelas yang lengkap tentang bagaimana untuk kaya & berjaya dunia akhirat seperti di dalam kelas 3-hari “Transformasi-Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan(IMKK)” saya pada 1,2 & 3 April 2011 minggu hadapan.

Tahukah anda, ramai yang telah sertai kelas IMKK ini tahun lepas yang telah berniaga samada part-time & full-time dan tahapan kewangan mereka lebih baik berkali-kali ganda dibandingkan dengan sebelumnya.

Tahukah anda, ada graduan yang telah dapat selesaikan hutang-hutang kereta, rumah setelah 7 bulan sertai IMKK ini?

Tahukah anda, ada graduan saya yang jadi lebih terkenal dan lebih berjaya setelah sertai program 3-hari IMKK ini?

Sebab itu saya cakap, jangan percaya cakap saya. Jangan percaya cakap mereka yang tidak pernah sertai IMKK ini. Jangan percaya tetapi anda sendiri perlu bertindak sekarang dan hadir sendiri serta lihat sendiri.

Anda tidak ada risiko, anda tidak rugi apa-apa. Anda diberikan 100% money-back guarantee jika anda tidak gembira pada pada petang hari pertama program tersebut.

Anda ingin memperbaiki tahapan kewangan anda, ingin tingkatkan kerjaya atau perniagaan anda atau anda ingin tahu bagaimana untuk maksimakan potensi diri anda untuk perniagaan atau kerjaya yang bagaimana? Anda juga akan belajar bagaimana untuk mengatasi “kebocoran wang” yang dihadapi oleh ramai orang di luar sana & banyak lagi…..

Saya cadangkan anda bertindak sekarang untuk hubungi talian 019/013-2442244/019-2442400/03-55191260 sekarang untuk pertanyaan lanjut. 

Sebenarnya, sekiranya anda hubungi Richworks sekarang, anda mungkin tidak dapat line kerana ramai orang lain yang sedang menempah tempat mereka. Jika anda serius, anda akan hubungi kami sehingga dapat!

Saya pulangkan duit anda 100% pada petang hari pertama jika anda tidak belajar sesuatu daripada saya. No question asked.

Ada berani? Tunggu apa lagi? Merancang untuk merubah hidup tidak akan merubah hidup anda. Apa yang akan merubah hidup anda? Kuasa Tindakan! The Power of Action.

Anyway, the choice is in your head, the action is in your hand! Adakah anda masih ingin terus hidup dengan masalah anda sekarang?

Hubungi Richworks: 019/013-2442244/019-2442400/03-55191260 sekarang untuk pertanyaan lanjut tentang program 3-hari "Transformasi-Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan".

 

Azizan Osman

Success Coach

No comments: